Synpunkter på profiler

ProfilGruppen vill ständigt bli bättre. Om ni som kund vill förbättra konstruktionen eller specifikationen av er profil, eller hur ordern hanteras eller emballeras, kontakta er säljare för att diskutera hur ni går vidare.

VID SYNPUNKTER PÅ PROFILERNA:

Om de profiler ni har fått från ProfilGruppen avviker från den specifikation som vi har kommit överens om, kontakta er säljsupport för att diskutera hur vi går vidare. Direkt eller via gemensam e-post: sales.support@profilgruppen.se

Vi behöver en så detaljerad beskrivning som möjligt samt foton på avvikelsen för att snabbt kunna starta en utredning.

För att korta ner tiden för utredning av ert ärende så är det en del uppgifter vi måste ha för att komma i gång med utredningen. Vi vill därför att ni fyller i uppgifterna i dokumentet nedan och skickar till oss snarast.

 

INNAN NI REKLAMERAR MÅSTE DOCK FÖLJANDE KONTROLLERAS:

Kontakta er säljsupport för att få reklamationen registrerad hos ProfilGruppen. Inget material får returneras till oss utan att ha fått ett returordernummer. Tänk på att allt material som returneras ska vara emballerat på samma sätt som när det kom till er och tydligt märkt med vårt reklamationsnummer.

Om er anmärkning är en transportskada så ska, av chaufför, påskriven fraktsedel bifogas. Där ska chauffören ha verifierat omfattningen av den uppkomna transportskadan som uppstått vid lossningen, alternativt skadat gods som upptäcks vid lossning. Om fraktvillkoren är ExWorks accepterar vi inga fraktskador.

Enligt ProfilGruppens försäljningsvillkor accepterar vi inga reklamationer på leveranser som är äldre än 12 månader.